Volné pracovní pozice

Shop assistant (prodavač/ka)
Administrativní pracovnice/pracovník
Retail manager (regionální manažer) pro region Praha a okolí
Store manager (manažer/ka prodejny, vedoucí prodejny), Praha
Expedient - shop assistant, Praha
Stock assistant (manipulant/ka skladových zásob), Palác Koruna Praha
Brigáda - Asistent/ka prodeje, OC Chodov, Praha

Shop assistant (prodavač/ka)

Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá nové kolegy a kolegyně na pozici Shop assistant (prodavač/ka) do rozšířených a modernizovaných prodejen obuvi Office Shoes.


Místo práce:
Praha - Palác Koruna, OC Palladium, OC Arkády Pankrác, OC Centrum Chodov, OC Centrum Černý Most, OC Atrium Flora
Pardubice - OC Atrium Palác
Hradec Králové - OC Aupark
(prosíme, upřesněte v průvodním dopise, na které prodejně máte největší zájem pracovat)

Termín nástupu: ihned
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejnách na: https://www.officeshoes.cz/obchody

Pracovní náplň:
- zákaznický servis
- péče o vzhled prodejny

Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a mladém dynamickém kolektivu
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- možnost profesního růstu, vzdělávání pracovníků
- motivující platové ohodnocení a benefity (Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv)
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Administrativní pracovnice/pracovník

Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá novou kolegyni nebo kolegu na pozici Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum.

Termín nástupu: 1. února 2017
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr

Pracovní náplň:
- vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail, chat
- vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence
- správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností
- zákaznický servis, vítání návštěv
- podpora chodu kanceláře

Požadujeme:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost, pečlivost, samostatnost
- ochota učit se novým věcem
- znalost práce s PC a běžným kancelářským software
- anglický jazyk - základy

Nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu na HPP
- zázemí stabilní společnosti
- motivující platové ohodnocení a benefity
- práce vhodná i pro absolventy

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Těšíme se na novou posilu našeho týmu! :-)


Retail manager (regionální manažer) pro region Praha a okolí

Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá novou kolegyni nebo kolegu na pozici Retail manager (regionální manažer) pro region Praha a okolí.

Termín nástupu: ihned
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr

Pracovní náplň:
- vedení týmu zaměstnanců a její pravidelná školení
- dodržování standardů a směrnic společnosti
- aktivní práce se zaměstnanci
- kontrola a pravidelná návštěva svěřených prodejen
- spolupráce s visual merchandiserem
- péče o svěřený region
- marketingová podpora
- pravidelný reporting
- sledování konkurence a situace na trhu
- analýza prodeje

Hlavní předpoklady:
- aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
- řidičský průkaz skupiny B
- znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- zkušenost s vedením týmu pracovníků
- časová flexibilita a spolehlivost, samostatnost
- dynamická osobnost s analytickým myšlením
- přirozený vůdce
- výborné organizační schopnosti
- týmový hráč se schopnosti stanovit si priority
- flexibilita

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu na HPP
- zázemí stabilní společnosti
- motivující platové ohodnocení a benefity (Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží)
- služební osobní automobil
- služební telefon a notebook

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Těšíme se na novou posilu našeho týmu!


Store manager (manažer/ka prodejny, vedoucí prodejny), Praha

Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá nové kolegy a kolegyně na pozici Store manager (manažer/ka prodejny, vedoucí prodejny) do rozšířených a modernizovaných prodejen obuvi Office Shoes v Praze.
 
Místo práce: Praha
Termín nástupu: ihned
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více na: https://www.officeshoes.cz/obchody-praha/4

 Pracovní náplň:
- zákaznický servis
- organizace chodu prodejny a zaměstnanců
- starost o vizuální vzhled prodejny
- organizace skladových zásob prodejny
- dodržování firemních standardů
- aplikace marketingového materiálu

 Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a mladém dynamickém kolektivu
- zázemí stabilní společnosti
- možnost profesního růstu, vzdělávání pracovníků
- motivující platové ohodnocení a benefity (Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz
 
Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Expedient - shop assistant, Praha

Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá nové kolegy a kolegyně na pozici Expedient - shop assistant do rozšířených a modernizovaných prodejen Office Shoes v Praze.

Místo práce: OC Palladium, OC Arkády Pankrác, Palác Koruna
(prosíme, upřesněte v průvodním dopise, na které prodejně máte největší zájem pracovat)
Termín nástupu: ihned
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více na: https://www.officeshoes.cz/obchody-praha/4

Pracovní náplň:
- dohledávání zboží ve skladových zásobách
- odbavování interních zásilek (shop-to-shop): příprava a kontrola odesílaného zboží, balení, expedice, kontrola přijatého zboží, naskladnění
- práce se skladovým systémem SAP
- tisk dokumentů, kontrola správnosti údajů, zpracování štítků pro kurýra
- výpomoc dle aktuálních potřeb: zákaznický servis, podpora prodeje

Hlavní předpoklady:

- příjemné vystupování a komunikativnost
- svědomité plnění daných úkolů
- samostatnost, pracovitost a pečlivost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a mladém dynamickém kolektivu
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- mladý a přátelský kolektiv
- možnost profesního růstu
- motivující platové ohodnocení a benefity (Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Stock assistant (manipulant/ka skladových zásob), Palác Koruna Praha

Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá novou kolegyni nebo kolegu na pozici Stock assistant (manipulant/ka skladových zásob) do rozšířené a modernizované prodejny Office Shoes v Paláci Koruna, Praha.

Termín nástupu: ihned
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více na: https://www.officeshoes.cz/obchod-office-shoes-palac-koruna/32

Pracovní náplň:
- dohledávání zboží ve skladových zásobách dle aktuálních potřeb
- ukládání vráceného zboží zpět do skladu
- příjem, zpracování a evidence nových skladových zásob
- provádění inventur
- výpomoc dle aktuálních potřeb: zákaznický servis, podpora prodeje
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Hlavní předpoklady:
- výborné organizační schopnosti
- pracovitost, pečlivost
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a mladém dynamickém kolektivu
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- možnost profesního růstu, vzdělávání pracovníků
- motivující platové ohodnocení a benefity (Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz


Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Brigáda - Asistent/ka prodeje, OC Chodov, Praha

Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá brigádníky do rozšířené a modernizované prodejny Office Shoes v OC Chodov, Praha.

Termín nástupu: ihned
Druh pracovního poměru: DPP - dohoda o provedení práce
Více na: https://www.officeshoes.cz/obchod-oc-chodov/43

Pracovní náplň:
- zákaznický servis
- výpomoc dle aktuálních potřeb

Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a mladém dynamickém kolektivu
- zázemí stabilní společnosti
- směny dle dohody

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Brigáda - Asistent/ka prodeje, OC Atrium Palác, Pardubice

Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá brigádníky do rozšířené a modernizované prodejny Office Shoes v OC Atrium Palác, Pardubice.

Termín nástupu: ihned
Druh pracovního poměru: DPP - dohoda o provedení práce
Více na: https://www.officeshoes.cz/obchod-oc-atrium-palac/36

Pracovní náplň:
- zákaznický servis
- výpomoc dle aktuálních potřeb

Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a mladém dynamickém kolektivu
- zázemí stabilní společnosti
- směny dle dohody

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)