Kariéra - volná pracovní místa

Skvělý tým Office Shoes!
Z důvodu rozšiřování služeb, sortimentu a prodejen hledáme spolupracovníky na tyto pozice:
● Administrativní pracovník/ce pro E-shop a Zákaznické centrum
Asistent/ka prodeje obuvi (prodavač/ka) - Praha
Asistent/ka prodeje obuvi (prodavač/ka) - celá ČR
Brigáda - Asistent/ka prodeje - OC Atrium Flora, Praha
Brigáda - Asistent/ka prodeje - OC Westfield Chodov, Praha
 

Office Shoes

     ● Asistent/ka prodeje obuvi (prodavač/ka) - Praha

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Asistent/ka prodeje obuvi (prodavač/ka) - Konzultant/ka prodeje" do zavedených a oblíbených prodejen značkové obuvi Office Shoes v Praze.


Místo práce: Praha - OC Palladium, Palác Koruna, OC Centrum Černý most, OC Westfield Chodov
(prosíme, upřesněte v průvodním dopise, na které prodejně máte největší zájem pracovat)

Termín nástupu: ihned nebo 2. dubna 2024
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejnách na: www.officeshoes.cz/obchody-praha/4

Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi)
- péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení + provize a bonusy
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení Timberland)
- další benefity: Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Možnost přesčasů, Individuální směny, Vánoční poukázky (výroční bonusy)
 
Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování, prozákaznický přístup a komunikativnost
- časová flexibilita, pracovitost a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
 
Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz
 
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.
Zpět...


Office Shoes

     ● Asistent/ka prodeje obuvi (prodavač/ka) - celá ČR

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Asistent/ka prodeje obuvi (prodavač/ka) - Konzultant/ka
prodeje" do zavedených a oblíbených prodejen značkové obuvi Office Shoes.

Místo práce:
Plzeň - OC Olympia
Brno - OC Olympia, OC Galerie Vaňkovka
Pardubice - OC Palác
(prosíme, upřesněte v průvodním dopise, na které prodejně máte zájem pracovat)

Termín nástupu: ihned nebo 2. dubna 2024
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejnách na: www.officeshoes.cz/obchody

Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi)
- péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení + provize a bonusy
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení Timberland)
- další benefity: Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Možnost přesčasů, Individuální směny, Vánoční poukázky (výroční bonusy)
 
Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování, prozákaznický přístup a komunikativnost
- časová flexibilita, pracovitost a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
 
Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz
 
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

    

Office Shoes

     ● Brigáda - Asistent/ka prodeje - OC Centrum Černý most, Praha

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové brigádníky do oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Atrium Flora, Praha.

Termín nástupu: ihned nebo 2. dubna 2024
Druh pracovního poměru: DPP - dohoda o provedení práce
Více o prodejně na: https://www.officeshoes.cz/obchod-centrum-Cerny-most/72

Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi a luxusních módních doplňků)
- výpomoc dle aktuálních potřeb (doplňování zboží apod.)

Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování, prozákaznický přístup a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- směny dle dohody
- 130,- Kč/hod.

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz
 
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.
 

       

Office Shoes

     ● Brigáda - Asistent/ka prodeje - OC Palladium, Praha

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové brigádníky do oblíbené a frekventované VIP prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Palladium, Praha.

Termín nástupu: ihned nebo 2. dubna 2024 (dlouhodobá brigáda)
Druh pracovního poměru: DPP - dohoda o provedení práce
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz/obchod-oc-palladium/33

Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi a luxusních módních doplňků)
- výpomoc dle aktuálních potřeb (doplňování zboží apod.)

Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování, prozákaznický přístup a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- směny dle dohody
- 130,- Kč/hod. (po zaučení 150,- Kč/hod.)

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz
 
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.
 

 Office Shoes

● Administrativní pracovník/ce pro E-shop a Zákaznické centrum

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšných řetězců prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici „Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum“ v Praze.

Termín nástupu: ihned nebo 2. dubna 2024
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr

Pracovní náplň:
- vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail, chat
- vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence
- správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností
- zpracování zásilek, příprava a expedice zboží do hlavního skladu (balení balíků)
- zákaznický servis
- podpora chodu kanceláře
- práce vhodná i pro absolventy (kompletní zaškolení)

Hlavní předpoklady:
- SŠ zakončené maturitní zkouškou
- příjemné vystupování a komunikativnost (ústní i písemný projev)
- časová flexibilita a spolehlivost, pečlivost, samostatnost
- ochota učit se novým věcem
- znalost práce s PC a běžným kancelářským software (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků, produktová školení
- motivující finanční ohodnocení 24500,- Kč/měsíc (nástup) v hrubém, po zaškolení růst mzdy
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení Tommy Hilfiger/Timberland)
- výroční finanční bonus
- vánoční poukázky pro odběr firemního zboží zdarma
- příspěvky na sport/volný čas
- možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma
- výborná dopravní obslužnost - pracoviště přímo na stanici metra, tramvaj v okolí, vlak nedaleko :-)
- kuchyňka k dispozici, hrazené občerstvení na pracovišti (káva, espresso, čaj nebo jiné dle dohody)

Těšíme se na novou posilu našeho týmu! :-)

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

 
Zpět... 

 

X