Často kladené otázky - FAQ

 • Mohu si zboží objednané přes e-shop vyzvednout, vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?

    Je nám líto, ale vyzvednutí objednaného zboží v našem e-shopu, jeho výměna či vrácení na kamenné prodejně není možné. Objednané zboží bude doručeno na Vámi uvedenou adresu přepravní společností PPL s.r.o. společně s podrobnými instrukcemi pro případ výměny či jeho vrácení.

• Jaké jsou náklady za dopravu?

    V případě dodáni do 3-5 pracovních dní je účtován poplatek za dopravu v částce 100,- Kč. U objednávek, které přesáhnou částku 899,- Kč, je doprava zdarma. Pokud se rozhodnete využít našeho expresního dodání, můžeme objednávky přijaté do 12:00 hodin v pracovní dny dodat následující pracovní den. Expresní objednávky přijaté po 12:00 hodině zpracováváme společně s expresními objednávkami následujícího dne a tudíž budou dodané až den poté. Poplatek za expresní dodání je 109,- Kč včetně DPH.

• Kdy můžu objednané zboží očekávat?

    Ve většině případů je zboží doručeno do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky. Dodací lhůta však není garantovaná a v některých případech může trvat déle. Přepravní společnost zašle zákazníkovi informační SMS s uvedením bližších informací o doručování, případně bude zákazník přímo telefonicky kontaktován o předání zásilky kurýrem.

• Jakou přepravní společností bude zboží doručeno?

    Zboží doručujeme přepravní společností PPL s.r.o.

• Nevím, kdy přesně budu doma. Co mám dělat?
 
    Vaši objednávku můžeme doručit i na Vaše pracoviště (nebo jinou adresu v České republice). V tomto případě, prosíme, uveďte adresu s co nejpřesnějšími údaji. Pokud se v době doručení nebudete nacházet na doručovací adrese, sdělte kurýrovi Vaši přesnou adresu pro doručení nebo se domluvte na pozdějším termínu doručení.

• Přeji si doručit zboží na Slovensko nebo do jiného státu mimo Českou republiku. Je to možné?

    Je nám velice líto, ale zboží objednané v českém internetovém obchodě doručujeme pouze na adresu v České republice.

• Cena produktu se od objednání změnila. Kterou cenu budu muset zaplatit?
 
    Vždy účtujeme cenu, která byla platná v době objednávky.
 
• Můžu kurýrovi zaplatit poukázkami?

    V internetovém obchodě je možné použít slevové kupóny od Office Shoes jen před odesláním objednávky, slevový kód uvedete před dokončením Vaší objednávky. Při převzetí zboží není možné uplatnit žádné poukázky.

• Objednal/a jsem si v internetovém obchodě špatný model/špatnou velikost. Co mám dělat?

    Prosíme, zašlete nám nenošenou obuv v originální nepolepené a nepoškozené krabici spolu s fakturou a vyplněným formulářem, který naleznete zde. Uveďte co nejvíce detailů (jméno, adresa, číslo objednávky, číslo faktury, název číslo výrobku), dále uveďte novou požadovanou velikost nebo model, popřípadě číslo účtu vedeného u banky v České republice, pokud žádáte o vrácení peněz. V případě, kdy na obuvi budou patrné známky užívání (zejména ve venkovním prostředí) nebo nebude zákazníkem dodána originální, nepolepená a nepopsaná krabice, jsme oprávněni odmítnout výměnu zboží či vrácení peněz.

• Mám další otázky. Kde můžu najít odpověď?
 
    Na našich stránkách naleznete sekci Kontakty. Zde jsou všechny možnosti, jak nás kontaktovat. Doufáme, že dokážeme zodpovědět všechny Vaše otázky a co nejdříve Vás budeme moci přivítat jako spokojeného zákazníka. Uděláme vše pro Vaši spokojenost.