Často kladené otázky - FAQ

Office Shoes

Neobdržel jsem e-mail o přijetí objednávky nebo e-mail (odpověď) ze Zákaznického centra, co mám dělat?
Jaké jsou výhody služby "Click & Collect" - "Rezervovat na prodejně"?
Jaké jsou náklady za dopravu?
Kdy můžu objednané zboží očekávat?
Jakou přepravní společností bude zboží doručeno?
Objednal/a jsem si v internetovém obchodě špatný model/špatnou velikost. Co mám dělat?
Nevím, kdy přesně budu doma. Co mám dělat?
Přeji si doručit zboží na Slovensko nebo do jiného státu mimo Českou republiku. Je to možné?
Cena produktu se od objednání změnila. Kterou cenu budu muset zaplatit?
Mám další otázky. Kde můžu najít odpověď?


Neobdržel jsem e-mail o přijetí objednávky nebo e-mail (odpověď) ze Zákaznického centra, co mám dělat?

     I když naše společnost zásadně neodesílá spam ani nevyžádanou poštu, je možné, že automatické systémy e-mail odeslaný z některé z námi používaných adres vyhodnotí mylně a nesprávně jako spam (nevyžádanou poštu). K těmto komplikacím může dojít nejčastěji u domén @seznam.cz, @post.cz a @gmail.com. Na odstranění této komplikace intenzivně pracujeme. Prosíme, prohlédněte složku "Spam" nebo "Hromadné" (příp. jinou obdobnou složku). Je vhodné rovněž překontrolovat Vaše individuální nastavení filtrů v e-mailové schránce nebo poštovním klientu. Děkujeme za pochopení. V případě přetrvávajících komplikací nás, prosíme, kontaktujte na čísle Zákaznické linky +420 777 051 055.
Zpět...


Jaké jsou výhody služby "Click & Collect" - "Rezervovat na prodejně"? - po dobu nařízeného uzavření prodejen je tato služba nedostupná.

Pokud neradi čekáte, vyzkoušejte naši novou službu „Click & Collect“ a vyzvedněte si zboží rychle a zdarma!

     Jak to funguje?
Vyberte si zboží a následně zvolte velikost. Zjistěte, zda je k dispozici ve Vámi vybrané prodejně, objednejte jej, pohodlně zaplaťte kartou on-line a potom si jej vyzvedněte ve Vámi zvolené prodejně.

     Jaké jsou výhody této služby?
● Bez placení za dopravu - při tomto způsobu objednání si zboží vyzvednete zdarma.
● Čekací doba na zboží je zkrácená - po obdržení potvrzení e-mailem z prodejny je možné si vybrané zboží obvykle vyzvednout už v den objednání.
● Jednoduše si ověříte, zda je dané zboží k dispozici ve Vámi vybrané prodejně.
● Můžete si vybrat prodejnu, která Vám nejvíce vyhovuje.
Jednoduché objednání

Po potvrzení si můžete Vámi objednané zboží vyzvednout v průběhu 15 dnů po předložení čísla objednávky a prokázání totožnosti předložením průkazu.

(blíže k převzetí zboží viz. Všeobecné obchodní podmínky, bod 5.6.2 - klikněte ZDE)

Zpět...


Jaké jsou náklady za dopravu?

    Běžná cena za dopravu na adresu činí 79,- Kč a na výdejní místo (ParcelShop/ParcelBox) činí 59,- Kč. Při objednávce nad 790,- Kč je nyní doprava ZDARMA (neplatí pro zboží zlevněné z Původní ceny o 50% a více, ani pro zboží v nabídce jako „Special Offer“). O konkrétní výši dopravného budete informován/a po přidání zboží do košíku. V případě využití služby "Click & Collect" ("Rezervovat na prodejně") je doručení zdarma.
Zpět...


Kdy můžu objednané zboží očekávat?

    V případě potvrzení objednávky bývá zboží obvykle doručeno ve lhůtě 1-4 pracovní dny od potvrzení objednávky (příp. 2-8 pracovních dnů u vybraného zboží) na zákazníkem uvedenou adresu přepravní společností PPL s.r.o. společně s podrobnými instrukcemi pro případ výměny či vrácení výrobku. Při slevových akcích se dodací lhůta může prodloužit. Za případné zpoždění při doručování neneseme odpovědnost, neboť za přepravu je odpovědna třetí strana. Nabídka platí jen do vyprodání zásob. Přepravní společnost zašle zákazníkovi informační SMS s uvedením bližších informací o doručování, případně bude zákazník přímo telefonicky kontaktován o předání zásilky kurýrem. V případě využití služby "Click & Collect" ("Rezervovat na prodejně") je obvykle zboží připraveno k převzetí ještě týž den.
Zpět...


Jakou přepravní společností bude zboží doručeno?

    Zboží doručujeme přepravní společností PPL s.r.o. Prosíme, vezměte na vědomí, že pokud objednáváte dva a více produktů, je pravděpodobné, že Vám budou doručeny každý zvlášť (ve více balíčcích a různých termínech) z technických důvodů.
Zpět...


Objednal/a jsem si v internetovém obchodě špatný model/špatnou velikost. Co mám dělat?

    Prosíme, zašlete nám pokud možno nenošenou kompletní obuv v originální nepolepené a nepoškozené krabici/obalu spolu s fakturou (nebo její kopií) a doručeným předpřipraveným formulářem či vyplněným formulářem, který naleznete ZDE. Uveďte co nejvíce detailů (jméno, adresa, číslo objednávky, číslo faktury, název číslo výrobku), dále uveďte novou požadovanou velikost nebo model, popřípadě číslo účtu vedeného u banky v České republice, pokud žádáte o vrácení peněz.

     Vrácení zboží/výměna u produktů UGG je možné jen v zákonné lhůtě 14 dnů!

     Zboží zakoupené v našem e-shopu je možné vrátit zdarma v kterékoli naší kamenné prodejně!

    Zboží je možné i zaslat zpět na adresu Shoebox CZ s.r.o., Office Shoes, Václavské náměstí 808/66, 11000, Praha (pro případ pozdějších komplikací doporučujeme zaslat na tuto adresu přímo, nikoli formou doručování "Balík na poštu", výdejní místo Zásilkovna, ParcelShop apod. z důvodu možných technických komplikací).

    Shoebox CZ s.r.o. si vyhrazuje právo na poměrné snížení vracené částky u zboží objednaného distančním způsobem, které jeví známky opotřebení, poškození nebo užívání (zejména ve venkovním prostředí) a také na zboží zaslané spotřebitelem zpět bez původní originální krabice výrobce (originálního obalu) či v poškozené originální krabici výrobce (polepení, popsání či její jiné poškození - znehodnocení).
Zpět...


Nevím, kdy přesně budu doma. Co mám dělat?
 
    Vaši objednávku můžeme doručit i na Vaše pracoviště (nebo jinou adresu v České republice). V tomto případě, prosíme, uveďte adresu s co nejpřesnějšími údaji. Pokud se v době doručení nebudete nacházet na doručovací adrese, sdělte kurýrovi Vaši přesnou adresu pro doručení nebo se domluvte na pozdějším termínu doručení.
Zpět...


Přeji si doručit zboží na Slovensko nebo do jiného státu mimo Českou republiku. Je to možné?

    Je nám velice líto, ale zboží objednané v českém internetovém obchodě doručujeme pouze na adresu v České republice.
Zpět...


Cena produktu se od objednání změnila. Kterou cenu budu muset zaplatit?
 
    Vždy účtujeme cenu, která byla platná v době objednávky.
Zpět...


Mám další otázky. Kde můžu najít odpověď?
 
    Na našich stránkách naleznete sekci Kontakty. Zde jsou všechny možnosti, jak nás kontaktovat. Doufáme, že dokážeme zodpovědět všechny Vaše otázky a co nejdříve Vás budeme moci přivítat jako spokojeného zákazníka. S ohledem na požadavky České obchodní inspekce nebudou příp. telefonicky podané nesouhlasy s vyřízením reklamace brány v potaz. Děkujeme za pochopení.
Zpět...


Uděláme vše pro Vaši spokojenost.

X