Košík
Informace
● Prosíme o důkladnou kontrolu Vaší e-mailové adresy před odesláním objednávky, v opačném případě Vás bohužel nebudeme moci informovat ohledně podrobností k objednávce, doručování zásilky apod.
● Pokud už máte v košíku vše, co jste si přáli, můžete přejít k objednání zboží kliknutím na tlačítko "Dokončit nákup". Po dokončení nákupu a doručení potvrzovacího e-mailu již nelze objednávku měnit ani přidávat zboží.
Po objednávce Vám zašleme e-mail s potvrzením o přijetí objednávky. Nabídka platí jen do vyprodání zásob. V případě, že nemáme na skladě dostatek zboží, může se stát, že nebudeme schopni Vaši objednávku dokončit. V takovém případě Vás budeme okamžitě informovat.
● I když naše společnost zásadně neodesílá spam ani nevyžádanou poštu, je možné, že automatické systémy e-mail odeslaný z některé z námi používaných adres vyhodnotí mylně a nesprávně jako spam (nevyžádanou poštu). K těmto komplikacím může dojít nejčastěji u domén @seznam.cz a @gmail.com. Na odstranění této komplikace intenzivně pracujeme. Prosíme, prohlédněte složku "Spam" nebo "Hromadné" (příp. jinou obdobnou složku). Je vhodné rovněž překontrolovat Vaše individuální nastavení filtrů v e-mailové schránce nebo poštovním klientu. Děkujeme za pochopení. V případě přetrvávajících komplikací nás, prosíme, kontaktujte na čísle Zákaznické linky +420 777 051 055.
● Běžná cena za dopravu na adresu činí 79,- Kč a na výdejní místo (ParcelShop/ParcelBox) činí 59,- Kč. Při objednávce nad 790,- Kč je nyní doprava ZDARMA (neplatí pro zboží zlevněné z Původní ceny o 50% a více, ani pro zboží v nabídce jako „Special Offer“). O konkrétní výši dopravného budete informován/a po přidání zboží do košíku. V případě využití služby "Click&Collect" ("Rezervovat na prodejně") je doručení zdarma.
● V případě potvrzení objednávky bývá zboží obvykle doručeno ve lhůtě 1-4 pracovní dny od potvrzení objednávky (příp. 2-8 pracovních dnů u vybraného zboží) na zákazníkem uvedenou adresu přepravní společností PPL s.r.o. společně s podrobnými instrukcemi pro případ výměny či vrácení výrobku. Při slevových akcích se dodací lhůta může prodloužit. Za případné zpoždění při doručování neneseme odpovědnost, neboť za přepravu je odpovědna třetí strana. Nabídka platí jen do vyprodání zásob.
V případě využití služby "Click&Collect" ("Rezervovat na prodejně") je obvykle zboží připraveno k převzetí ještě týž den a bude vydáno po předložení čísla objednávky a prokázání totožnosti předložením průkazu - po dobu nařízeného uzavření prodejen je tato služba nedostupná.
Za případné zpoždění při doručování neneseme odpovědnost, neboť za přepravu je odpovědna třetí strana.
● Prosíme, vezměte na vědomí, že pokud objednáváte dva a více produktů, je pravděpodobné, že Vám budou doručeny zvlášť (ve více balíčcích a v různých termínech) z technických důvodů. Zboží zakoupené v našem e-shopu je možné vrátit zdarma v kterékoli naší kamenné prodejně! Vrácení zboží/výměna u produktů UGG je možné jen v zákonné lhůtě 14 dnů!
● Máte-li případně dotazy k Vašemu nákupu (např. k výměně zboží, vrácení zboží apod.), prosíme, navštivte sekci "Často kladené otázky - FAQ".
● Pokud máte případně nějaké další dotazy ohledně Vaší objednávky, velikosti stélky (obuvi), čísla balíku, podrobností doručení apod., neváhejte nás, prosíme, kontaktovat e-mailem na officeshoes@officeshoes.cz.
● Pro každý nákup Vám vyhotovíme fakturu zahrnující DPH. Faktura obsahuje údaje o zakoupeném produktu (výrobní číslo, název produktu, množství, cena bez DPH, výše DPH, cena včetně DPH, pokud je k dispozici, tak i délku záruční doby), údaje prodávajícího a spotřebitele.
● Zboží zasíláme výhradně jen na dodací adresy na území České republiky. Děkujeme za pochopení.
● We do not ship outside of the Czech republic! If you want to ship to another country, please use our English version.